Pressmeddelanden från HMS Networks

Få alla senaste finansiella och företagsnyheter från HMS Networks runt om i världen

Finansiella nyheter och pressmeddelanden från HMS Networks

HMS Networks årsredovisning 2019 finns nu på hemsidan www.hms-networks.com/sv/aktieagare

by Linda Johansson | mar 25, 2020

HMS Networks årsredovisning 2019 finns nu att läsa på hemsidan. Tryckt årsredovisning kommer att finnas tillgänglig för beställning i mitten av april och kan beställas från bolaget genom att skicka ett mejl till reception@hms.se. Den engelska versionen av årsredovisningen beräknas finnas på hemsidan i början av april.

För mer information, vänligen kontakta:
CEO Staffan Dahlström, telefon: 035-17 29 01
CFO Joakim Nideborn, telefon: 035-71 06 983

Denna information är sådan information som HMS Networks AB (publ) är skyldiga att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 25 mars 2020, kl. 15:00 CET.

Mediekontakt

JOAKIM NIDEBORN

Head of Investor Relations

Email: joni@hms.se

Ladda ner pressbilder från vårt bildbibliotek.

Klicka här

Fem anledningar att investera i HMS

Med en affärsidé i linje med framtiden och med innovation i blodet, är HMS därför ett bolag som siktar på framtida tillväxt.

Finansiell Information

Under det senaste årtiondet har HMS vuxit med i genomsnitt 20% per år. Läs mer om HMS-aktien och vår finansiella utveckling.

Finansiella Rapporter

Året har inletts stabilt för vår tillväxt och lönsamhet. Läs den senaste rapporten från HMS eller bläddra i vårt rapportarkiv.

Bolagsstyrning

Bolagsstyrning medverkar i utvecklingen av HMS' aktieägarvärden och investerarnas förtroende. Läs mer om hur HMS styrs.